حبوبات لپه به انگلیسی به همراه توضیحات کامل

لپه در سراسر جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به حبوبات لپه در انگلیسی گفته می شود. لپه ها به دو روش دستی و ماشینی تولید می شوند-به طوری که پس از جدا کردن و خشک کردن دانه های حبوبات و جدا شدن از غلاف ها-در ورد خیس می شوند و سپس یا به روش دستی یا با دستگاه به دو قسمت تقسیم می شوند. انواع نخود خرد شده که در کشور با فرهنگ های مختلف وجود دارد; زیرا, با توجه به شرایط جوی, اب و هوا, همان کشور, و سپس, پس از کشت به کشورهای دیگر صادر می شود, مانند: نخود خرد شده, زرد, نخود خرد شده سبز, لپه و لپه معمولی, لپه در هر کشوری از طرفداران خود در لیست است.

لپه به انگلیسی

همانطور که لپه در انگلیسی که در بالا ذکر شد باید در نظر گرفت که به طور کلی لپه ها و اسلب ها در انگلیسی با نام نخود شناخته می شوند. لپه عدس-لوبیا و لوبیا مشهورتر هستند که طبق فریندا که در بالا توضیح داده شد تولید می شوند و لپه های محبوب خود را در هر کشور دارند-مثلا در هند لپه چانا یا لپه هندی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که این گونه لپه از لوبیا تولید می شود.

لپه زرد به انگلیسی

لوبیا, نخود فرنگی تقسیم, از جمله نخود فرنگی تقسیم زرد به بریتانیا همان معنای لپه, که ما اشاره کرد در. به همین دلیل نخود تقسیم در کشور, استفاده زیادی وجود دارد. مزایا و مزایای این است که برخی از مزایای این ماده عبارتند از: فیبر موجود در لپه که سیستم بدن کمک زیادی به او می کند. از جمله کاهش سطح کلسترول و خطر ابتلا به بیماری های قلبی کاهش می یابد. فیبر باعث می شود که قند بدن کمتر جذب کند که این امر منجر به کنترل فشار خون می شود و احتمال ابتلا به دیابت نیز می تواند انجام دهد و غیره. — و فیبر, هضم بهبود یافته, و درد در معده, بزرگ و از بیماری های گوارشی مانند سندرم, تحریک پذیر, و غیره. And و… تا حد زیادی جلوگیری می کند. Fol فولات غنی موجود در لپه های فامیلا باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود. لپه به دلیل سطوح پایین برای زنان بسیار مفید است-در اکثر زنان می تواند تا حد زیادی این مواد معدنی مهم را در بدن تامین کند. فسفر و کلسیم موجود در لپه باعث تقویت استخوان های بدن می شود و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. پروتیین و منگنز ارتباط مستقیمی با فولیکول دارند که موها را تقویت می کند-و همچنین ویتامین ها-موجود در لپه همچنین التهاب پوست سر را کاهش می دهد و در کمک به سلامتی و جلوگیری از شوره سر موثر است. نشاسته موجود در لپه به بدن اجازه می دهد انرژی مورد نیاز خود را تامین کند.

لپه زرد به انگلیسی

لپه به آلمانی

در اروپا لپه ها با نام های مختلفی معرفی می شوند-مثلا حبوبات لپه ای-لپه نامیده می شود-لپه نامیده می شود. در مقایسه کشورهای اروپایی مصرف کمتری دارند. البته این می تواند به این معنی باشد که جمعیت مصرف کننده کشورهای ینی بیشتر است. لپه در ینسیا بیشتر به دلیل قیمت مناسب و ارزش غذایی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ارزش غذایی 200 گرم لپه به شرح زیر است: انرژی: 682 کیلوکالری پروتین: 49 گرم چربی: 2.32 گرم کربوهیدرات: 120.7 گرم فیبر: 51 گرم کلسترول: 0.00 گرم:: 22.5 قند: 16.0 لپه که در ایران محبوبیت بیشتری دارند 1 لپه نخود فرنگی که از نخود فرنگی تولید می شود produced نخود معمولی و انواع دیگر لپه در ایران کمتر استفاده می شود.

لپه به ترکی استانبولیلپه به آلمانی

ترکیه یکی از کشورهای تولید کننده لپه های ترکی است که با نامen یقیه به ترکی معرفی می شود. لپه لوبیای ترکی یکی از محبوب ترین محصولات است که به دلیل طعم خوب و پخت و پز مشهور است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برخی از افراد به دلیل نفخ از این محصول اجتناب می کنند که برای حل این مشکل می توانید لپه را به مدت 24 ساعت درen بخیه بزنید و سپس از لپه برای نفخ شکم استفاده کنید.

لپه باقالا خواص زیادی دارد برای مثال

درمان روماتیسم و غیره. منبع اسید فولیک, کاهش فشار خون, کاهش کلسترول خون, کاهش بیماری های قلبی, سلامت دستگاه گوارش, و غیره., پیشگیری از یبوست, کاهش وزن, بهبود کم خونی کمبود اهن, و غیره. احتمال ورود به بیماری های روده ای کاهش می یابد. از جایی که لپه گلستان دارای ارزش غذایی و خواص بالایی است-اگر این محصول در رژیم غذایی شما گنجانده شود می تواند به سلامت بدن شما کمک زیادی کند. در صورت نیاز می توانید لوبیای لپه ای را به صورت عمده تهیه کنید تا در هزینه و وقت صرفه جویی کنید.

 

لپه به عربی

تنوع زیاد لپه ها باعث شده است که لپه به زبان عربی با نام های الحمد Al الدس bas بازلا و مقشه معرفی شود. این به سادگی معرفی حبوبات لپه ای بود و مهمترین نکته در مورد حبوبات لپه ای این است که این محصول باید با بالاترین کیفیت و با مصوبات بهداشتی تهیه و سپس مورد استفاده قرار گیرد. زیرا چون فواید و خواص زیادی دارد-اگر بهداشتی و با کیفیت نباشد می تواند سیبها را برای انسان به ارمغان بیاورد-و جبران خسارت بسیار دشوار است. برای خرید لپه لوبیا باید دقت شود که این محصول را از کجا تهیه می کنیم-یا این محصول را می توان به صورت عمده و در انبار خریداری کرد چه مدت برای ذخیره یا اگر قصد تجارت دارید-یا ممکن است صادر شود این لپه ها و مصوبات صادرات را می توان دریافت کرد. این سوالات همیشه در ذهن خریداران است. نگران نباشید با تجربه ما در این زمینه می توانیم با پشتیبانی تخصصی و مشاوره دقیق به شما کمک کنیم تا بیشترین روش امن لوبیای لپه ای با بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید با ما تماس بگیرید و خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.