طرز تهیه کوفته قلقلی ساده با برنج و لپه

در این بخش سعی می کنیم کوفته های ساده ای با برنج و لپه درست کنیم-که یک غذای فوق العاده خوشمزه برای شما است-به موچش.

مواد لازم برای تهیه کوفته ساده با برنج و لپه

برنج

۱ ماژول

لپه

۱ / ۲ ماژول

گوشت چرخ کرده

۳۰۰ گرم

آ سفید

۱ قاشق غذاخوری

تخم مرغ

۱ عدد

سبزی معطر خشک

۵ قاشق غذاخوری سوپ

نمک و ادویه جات ترشی جات

به مقدار مورد نیاز

پیاز دانه کتان خرد شده

۱ عدد

رب گوجه فرنگی

2 قاشق غذاخوری

ارملو بخارا

به مقدار مورد نیاز

زرشک

به مقدار مورد نیاز

پیاز داغ

به مقدار مورد نیاز

گردو برای توز ارمین

به مقدار مورد نیاز

برای تهیه این غذای محلی بی نظیر-به 400 گرم گوشت چرخ کرده و 5 قاشق غذاخوری برنج و 4 قاشق غذاخوری بلال و 1 عدد تخم مرغ و 2 عدد پیاز متوسط با مقداری سبزیجات معطر مانند مرزه-ترخون-گشنیز-جعفری و دو پر نعناع نیاز دارید. و برای مواد میانی-مطابق با طبیعت شما-می توانید استفاده کنید-و-زرشک یا گردو-فقط توجه داشته باشید که این مواد را از قبل کوک می کنید. علاوه بر این, شما نیاز 4 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی, روغن, نمک و چوبزرد زرد برای مواد تشکیل دهنده متوسط. حالا که مواد را تهیه کرده اید به روش پخت این کوفته های خوشمزه می رویم. در مرحله اول لپه ها را از قبل بخیه بزنید وen را به همراه برنج نیمه بپزید و سپس از گوشت کوب برای نصف کردن hal استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که مواد خیلی خرد یا خیلی درشت نیستند.

 

بعد پیاز را رنده کرده و با مقداری روغن و چوک زرد تفت دهید. بعد از اینکه پیازها را کمی تفت دادید رب گوجه فرنگی را به ماهیتابه اضافه کرده و دوباره با پیاز تفت دهید. سپس ادویه ها را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. بعد 5 لیوان ورد به مخلوط خود اضافه کنید و بگذارید روی حرارت بماند تا اصطلاحا. حالا یکی از پیازها را روی اندازه متوسط رنده کنید و با گوشت و فلفل و خرد کردن زرد ترکیب کنید و ورز دهید. در این مرحله موادی که با برنج و نخود فرنگی شما تهیه کرده اند نصف زندانی را از ترکیب و دوباره ورز دهید و سپس سبزیجات معطر خود را اضافه کنید حساب و ورز دادن را ترجیح دهید. توجه داشته باشید که ورز دادن در این مرحله بسیار مهم است زیرا اگر مواد ریز, با هم ترکیب شوند, و به مکیدن بیش از حد هوشمندانه در علاوه بر این به تاثیر که طعم و مزه مواد غذایی می تواند بر این امکان وجود دارد که هنگام پخت و پز از هم جدا, و یا به نام وای به رفتن, در مرحله گذشته از تخم مرغ به ترکیب و اضافه کردن به خوبی ورز دادن دوباره. مواد چند محموله از ظرف از هم جدا و دوباره ظرف, و قرار دادن مخلوط مواد به دست برای اطمینان از. سپس تکه هایی از مواد را از هم جدا کرده و در دستان کوچک خود با ان بازی کنید در این مرحله موضوع وسط مورد نظر را در وسط مواد جای خود قرار دهید و برای منسجم و گرد وارد شوید و در نهایت داخل قابلمه اب و خدا فقط توجه کنید که کوفته شهر کاملا در اب و رب غوطه ور شود و نکته دیگر که باید در نظر گرفت درجه گاز کوفته روی حرارت زیاد قرار دادن و بخشی از درب گلدان باز گذاشته شده است, و بعد از گذشت یک ساعت توپ های گوشتی خوشمزه اماده است و می توانید از وعده غذایی خود لذت ببرید.

طرز تهیه کوفته قلقلی با برنج و لپه

در پاراگراف اول این مقاله طرز تهیه کوفته با برنج و لپه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. حال اگر می خواهید در این بخش در مورد این سوال که چگونه کوفته را با برنج سرو کنیدish ما صحبت خواهیم کرد. برای سرو ابتدا باید کوفته ها را در ظرف بریزید و سپس مقداری ملاقه را با ملاقه روی کوفته ها بریزید. البته برخی از افراد y باین را جداگانه با نان و نوشیدنی ترکیب می کنند. و برای طراحی کوفته ها می توانید از چند برگ نعناع-و-زرشک یا گردو استفاده کنید.

طرز تهیه کوفته ساده با لپه

نوع دیگر غذای محبوب که با نان سرو می شود کوفته هایی هستند که مشهورترین کوفته های ساده ارگن با لپه یا کوفته تبریزی هستند که ما دستور تهیه شما را تهیه کرده ایم. لپه یکی از انواع حبوبات است که خواص بی شماری دارد-شما می توانید انواع حبوبات از جمله لپه را به مراکز اینترنتی موتم خریداری و بفروشید-مراجعه کنید.

طرز تهیه کوفته با گوشت چرخ کرده و لپهطرز تهیه کوفته ساده با لپه

یکی از پرطرفدارترین و اصیل ترین غذاهای ایرانی کوفته هایی هستند که با روش های مختلف پخته می شوند We ما یکی از بهترین روش های تهیه کوفته با گوشت چرخ کرده و لپه را در ابتدای این مقاله در ابتدای این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم اما اگر به دنبال طعم متفاوتی هستید می توانید مقداری رب انار به مواد خود اضافه کنید تا از طعمی متفاوت و منحصر به فرد برخوردار شوید.

 

لپه کبابی تبریزی چیست؟

یکی از پرمصرف ترین غذاها در شهر تبریز, کتلت, این شهر خوشمزه ترین است که می توان برای خرد کردن نخود فرنگی, کبابی, یا ” کوفته لپه, اشاره کرد, که علاوه بر خوش سلیقه و دل عقب نشینی, که در مدت زمان کمی اماده است و شما می توانید به عنوان یک غذای جدید جهت تنوع لیست, رژیم غذایی شما, استفاده ای بود که قطعا بعد از یک بار استفاده خواهد شد, دوستت دارم.

لپه حبوبات

لپه یکی از پرمصرف ترین حبوبات است که نه تنها در ایران بلکه در کل جهان در مصرف غذای انسان مورد استفاده قرار می گیرد. لپه گیاه خاصی ندارد و محصول پردازش شده نخود فرنگی است. لپه از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و از خواص این محصول می توان کلسترول خون را کاهش داد-کاهش بیماری های قلبی و وجود فیبر فراوان و انواع مواد معدنی و ویتامین ها درen اشاره کرد. لپه سرشار از rich که استفاده روزانه are به افراد مبتلا به کم خونی توصیه می کنیم و این محصول دارای مقدار زیادی از کلسیم, منیزیم و اسید چرب است از این رو مفید برای بیماران دیابتی و لپه را کاهش می دهد فشار خون بالا. نخود تقسیم برای پوکی استخوان, فشار خون, سلامت, قلب, معده و دستگاه گوارش, درمان یبوست و اسهال, برای پوست و مو. درمان بی خوابی و مناسب لاغری. فقط به این واقعیت توجه کنید که لپه مانند سایر حبوبات نفخ کرده است و قبل از استفاده هنگام نفخ حتما sti را بخیه بزنید. شما می توانید قیمت عمده لپه را در هر منطقه از کشور که در وزن مورد نیاز خود هستید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت این سایت پیدا کنید و احساس رضایت در خرید را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.