لپه شامی خوشمزه با مرغ

از جمله غذاهای سریع و خوشمزه کشورمان می توان ایران را لپه شام خوشمزه با مرغ نامید که طرز پخت است and و بسیاری از مردم عاشقen هستند. یکی از اجزای اصلی پخت این غذا لپه است که فیبر و مواد معدنی زیادی دارد. از لپه به طور گسترده ای در غذاهای ایرانی استفاده می شود و چاشنیen دلما و کوکو نیز از جمله غذاهایی است که در پخت و پز استفاده می شود-لپه.

لپه ها دارای خواص منحصر به فردی برای سلامت بدن هستند که اگر اهل ارگن باشید-گه-مصرف لپه خود را تا حد زیادی افزایش می دهید. بسیاری از بیماری ها مانند کم خونی.پوکی استخوان-سرطان-یبوست و اسهال با قرار دادن لپه در سبد غذا کاهش می یابد.

لپه شامی

تحقیقات نشان داده است که استفاده از لپه در غذاهایی مانند لپه شام می تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد. این گیاه که یک غلات دو لپه ای است برای تنظیم قند خون موثر است-کاهش کلسترول و درمان بی خوابی. این دانه برای کودکان بسیار مفید است و زنان باردار ویتامین ب موجود در لپه به رشد لوله های عصبی جنین کمک می کند و از زایمان زودرس جلوگیری می کند. نخود فرنگی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مانند اهن, منیزیم, کلسیم و پتاسیم خارج. کودکان و زنان باردار اگر منبع تغذیه حق از کم خونی رنج می برد می تواند باشد اما لپه خوراکی مفید اتو زیاد و با افزایش گلبول های قرمز و غیره. به درمان کم خونی می تواند کمک کند. افراد می توانند با مصرف یک فنجان لپه در روز این وضعیت را بهبود بخشند.

جالب است بدانید که لپه با کاهش سرعت جذب گلوکز در بدن به کنترل قند خون کمک می کند و افراد مبتلا به دیابت می توانند با خیال راحت از این نعمت خدایی بهره مند شوند.

لپه شامی خوشمزهلپه شامی

برای تهیه لپه شام خوشمزه بهتر است از لپه های درشت و زرد استفاده کنید. این نوع لپه بیشتر در شهر تبریز کشت می شود و در این شهر هکتار زمین زیر کشت این غلات مفید و خوشمزه قرار می گیرد و سالانه حجم انبوه لپه ها در این شهر برداشت می شود. شهر تبریز به دلیل خاک حاصلخیز conditions شرایط بسیار مطلوبی برای پرورش نخود برای لپه ها دارد و لپه این منطقه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول توسط ماشینهای صنعتی کار می کند – فرول پیشرفته-و از نظر ظاهری درشت-یک دست بدون لکه و صدمه. به این ترتیب نخود فرنگی ابتدا در ورد خیس می شود تا پوستen به راحتی جدا شود. با فشار مکانیکی دستگاه به دو نیمه تقسیم می شود و سپس خشک می شود و سپس وارد قسمت بسته بندی می شود.

لپه شامی با مرغ

یکی از غذاهایی که خانواده ها دوست دارند لپه شام با مرغ است که برای تهیه این غذای خوشمزه از لپه درشت درشت و مرغوب و مرغ ریش دار استفاده می شود. لپه های درشت و مرغوب در ایران با ظرفیت بسیار بالا تولید می شوند و به کشورهای اروپایی و عربی صادر می شوند. مشتریان ما تشویق می شوند با خرید این محصول درجه یک به همکاری با ما ادامه دهند و همیشه مایل به خرید لپه از ایران هستند. این لپه ها به دلیل کشت در شرایط بسیار با کیفیت هستند – و هوای خاص و خاک فوق العاده حاصلخیزی که شهر تبریز دارد-و در بازارهای بین المللی حرف اول را می زنند. شهر یزرشهر تبریز با تولید سالانه صد و پنجاه هزار تن over تقریبا کل بازار لپه را تصرف کرده است و حدود 95 درصد لپه های کشور در این شهر تولید می شود.

لپه شامی با مرغ

غذای لپه شامی

لپه از جدا کردن دانه های لپه نخود تاen و لپه شام یکی از غذاهای لذیذ و خوشمزه ای است که از این حبوبات ارزشمند غنی از پروتیین تهیه می شود. لپه ها در دسته گیاهان دو لپه ای قرار می گیرند و در سه رنگ لپه زرد-سبز و قرمز لپه هایی وجود دارد که از نخود ساخته شده اند-اما نمی توان هر نخود را به لپه و لپه تبدیل کرد که ما ایرانیان در غذاهای نخود فرنگی به نام لپه نخود فرنگی استفاده می کنیم.

طرز تهیه کتلت لپه

یکی از کتلت های خوشمزه و پرطرفدار میهن عزیزمان ایران-لپه شامی که از سایت های معتبر پخت و پز تهیه می شود. اما what برای تهیه این غذای خوشمزه مهم است type نوع لپه ای است که درen استفاده می کنید. لپه باید زرد و درشت و با کیفیت باشد زیرا لپه درشت برای این غذا دلپذیرتر و نرم تر است.

کتلت لپه برای 4 نفر

یک لیوان لپه برای 4 نفر کافی است. برای این منظور باید لپه را چند ساعت قبل بخارپز کنید و کاملا بپزید. اگر از لپه استفاده می کنید-زمان پخت بیشتری طول می کشد. اما اگر از لپه های درشت و با کیفیت بالا استفاده کنید این زمان بسیار کوتاه تر خواهد بود. وقتی لپه کاملا پخته شد-با گوشت و گوشت چرخ کرده له شد-نمک-پیاز رنده شده-تخم مرغ-تره فرنگی و جعفری و ادویه خوب ورز دهید.
سپس دست خود را خیس کنید-به اندازه یک گردو بگیرید-در دست خود پهن کرده و در روغن سرخ کنید.

 

لپه کوکو

خرید و فروش لپه زرد برای اهداف غذایی مانند چاشنی و لپه کوکو بسیار پررونق است. بلال یکی از مغذی ترین و محبوب ترین حبوبات در بین ایرانیان و سایر کشورهای همسایه است. لپه های تولید شده در ایران انواع مختصر متنوعی دارند که هر کدام از کیفیت و ظاهر متفاوتی برخوردار هستند. شرکت ما تولید کننده پیشرو این محصول صادراتی است که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند و انواع لپه ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.